De Sabbat

In het Oude Testament zijn zeer veel verhalen verteld,Al deze verhalen zijn gebeurd zoals ze zijn vermeld.Bijna al deze verhalen zijn het synoniem voor iets,God vertelt ze niet zomaar, dat doet Hij niet voor niets.

Lees meer »

Vele woningen

In het huis van mijn Vader zullen vele woningen zijn.In een tijd van woningnood, is deze uitspraak van Jezus fijn.Wist u dat u de vele woningen iedere heldere nacht kunt zien?Toch kunt u dat aantal vermenigvuldigen met minimaal tien.

Lees meer »

Onbegrepen Blijven

Deze twee woorden staan vermeldt in Daniël twaalf vers negen,Gabriël zegt tegen Daniël: TOT de Eindtijd ontbreekt de zegen.Openbaringen tien zegt: Gods geheimenis wordt dan gezien,Het zijn de profeten van de Eindtijd, ze zullen de waarheid laten zien.

Lees meer »

Met God kunt u rekenen!

Velen zeggen dat ze geloven, maar zeggen NEE tegen wat er staat,Het komt door satan dat het inhoudelijk boven hun petje gaat.Daniël 8:25 zegt: het gebeurt zonder dat er mensenhanden voor nodig zijn,Covid19 is geregistreerd op 16 december 2019 en dat is geen gein.

Lees meer »

Het volk van God

Veel mensen proberen maar wat te gooien met zaden,Ze bewandelen hierdoor soms zeer vreemde paden.Ze vullen in wat ze denken dat de Allerhoogste zal schenken,Ze hebben het mis, want de Allerhoogste zal het zelf wel bedenken.Hij discrimineert niet, Zijn plan is geschikt voor iedereen,Niet alleen voor Jood of Griek, dus voor iedereen en anders geen.

Lees meer »

Vrijheid

Vrijheid is tegenwoordig een belangrijk woord.Afgedwongen vrijheid is niet zoals het hoort.Door stakingen en rellen wordt dat allemaal gedaan.De zogenaamde vrijheid is voor sommigen zelfs een baan.

Lees meer »

Vier het leven

Heeft u het al gehoord, er is een nieuw lied verschenen,Velen vinden dit lied mooi, maar het is om te wenen.Vier het leven is de titel, kijk om u heen, is dit mooi leven?Dit aardse leven is zo kort, gelukkig duurt de ellende maar even.

Lees meer »

De valse christussen

Een valse christus wat is dat nu precies,Een valse christus kun je missen als een zere kies.Jij bent vrij in wie jij jouw vertrouwen geeft,Apostelen hebben gewaarschuwd, de valse christus leeft.

Lees meer »

De antichrist

De satan is een onzichtbare geest, dus altijd zo geweest,Om vervelende dingen te doen moet hij incarneren in een beest.Dat beest met satans geest heeft de vorm van een mens, Dat menselijke beest handelt conform satans wens.

Lees meer »

Gezocht: de Waarheid

Ach lieve mensen, heeft het u nooit verbaasd?4200 verschillende religies, het is de satan die raast.Er is maar één God die altijd de waarheid spreekt,Zoek dus Zijn waarheid die al het andere losweekt.

Lees meer »

Covid19 Zonder Mensenhand

Corona heeft zich op 16 december 2019 officieel geregistreerdDat virus heeft zich vanaf toen sterk vermeerdtVeel mensen denken aan een zeer vervelend ongeluk,Maar Corona maakt heel erg veel stuk.Zeer veel mensen zijn werkelijk ten einde raad,Praat eens met God, Hij staat altijd paraat.Veel mensen kennen Hem niet meer,Is dit de oorzaak van de grote ommekeer?Dat vervelende virus is dus ontstaan uit het niet,Het is God, Hij bepaalt, omdat Hij alles ziet.Corona, het begin van de laatste 2300 dagen.Zonder mensenhand ontstaan om het ongeloof te verjagen.

Lees meer »

De Overwinnaar

De ruiter op het witte paard is de overwinnaar, Wit is de kleur van reinheid, dat is zonneklaar.Toch zijn er valse religies die anders beweren,Dat doen ze om mensen van God af te weren.

Lees meer »

10 GEBODEN

Waarom heeft de mens alleen maar regels lief?Talloze regels in allerlei boeken, vaak ook nog per brief.Zelfs de liefde moet aan allerlei verschillende regels voldoen,Verkeersregels, omgangsregels, wel meer dan een miljoen.

Lees meer »

Onrechtvaardigheid

Een bericht voor alle mensen die elkaar het beste wensen,Helaas worden die wensen niet gerealiseerd bij de mensen.De één viert feest, de ander geneest, de derde sjeest.Er zijn dan ook nog mensen die leven als een beest.

Lees meer »