Grote Verzoendag 2022

Miljarden mensen kijken naar deze dag uit,Mensen van alle rassen, talen en kleuren,Ze komen letterlijk van oost en west, van noord tot zuid,Ze vertellen het elkaar en loven God in alle geuren.De vele mensen in het dodenrijk kijken verlangend naar deze dag,God heeft ooit gezegd dat je dan altijd blij wezen mag.

Lees meer »

De Zes Bazuinen

Velen zeggen: 6 bazuinen is fout, waar is zevende?De zevende bazuin is enkele jaren later, dus niet zwevende.Als het zevende zegel wordt geopend door de Heiland,Dan stort de ster neer ergens op een zeer groot weiland.

Lees meer »

Zevende Bazuin

Velen denken o zo verkeerdZe worden door leraren verkeerd beleerdDe zevende bazuin is de allerlaatste bazuinDan ligt de schepping al volledig in puinDaarna is de opruiming door de grote brandDirect daarvoor de opname aan Gods hand

Lees meer »

Het Millennium

Over het duizend jarig rijk zijn veel verhalen verzonnen,Alle gelovigen zijn dan in de hemel, deze hebben overwonnen.Het Millennium is de derde generatie voor de mensen,De eerste generatie mensen zijn dood, zo zijn de grenzen.

Lees meer »

Toekomst wordt heden

Velen kunnen van de toekomst dromen,Meestal zijn de toekomst dromen bedrog.Dan moet je daar nog een poosje van bekomen,Vaak is het heden anders dan we droomden, toch?

Lees meer »

De opname is zeer snel

Heel erg spoedig is kommer, kwel en wee,iets nutteloos wordt gespoeld naar de zee.De Allerhoogste doet nooit iets zonder redenHet gaat altijd om de toekomst en het heden.Iets dat nutteloos is bestaat bij Hem echt niet,dat komt omdat Hij zeer ver in de toekomst ziet.

Lees meer »

De Twee-éénheid

De satan doet er alles aan om God te minachten,Daarom bespeelt hij iedereen via allerlei gedachten.Het dogma van de triniteit is een valse leer,Het staat nergens beschreven zeg ik nog een keer.

Lees meer »

Triniteit is een Dogma

Nergens staat er iets in de bijbel over triniteit geschreven,Er staat geschreven dat Jezus tot Gods beeld is verheven.Zijn beeld is niet dood, maar betekent het echte leven,Gelooft u in dit levende beeld, dan mag u uw geloof beleven.

Lees meer »

Triniteit

Het begrip triniteit komt in de bijbel nergens voor,Predikanten gebruiken het begrip triniteit aldoor.Het is ontstaan, ze hebben het verknipt en het is geplakt,Zonder echt onderzoek hebben velen het zomaar opgepakt.

Lees meer »

Erfzonde

Het begrip erfzonde komt in de bijbel nergens voor,Predikanten gebruiken het begrip erfzonde aldoor.Is er een kind geboren dan wordt de erfzonde afgewassen,Nergens staat het geschreven, toch gebeurt het bij alle rassen.

Lees meer »

Lichaam, Ziel en Geest

De mensen na Adam leven ongeveer zes duizend jaren,Het is begonnen met twee, daarna volgden nog vele paren.Volgens zeggen hebben er geleefd 100 miljard,Dat is een enorm aantal, dat is toch wel heel apart.

Lees meer »

Het ware Beeld

Het enige ware beeld is Jezus, Hij is het beeld van God.Het wordt vaak gezegd, alle andere soorten beelden zijn rot.Het juiste beeld aanbidden doe je in afzondering,Gesneden beelden aanbidden is vragen om bewondering.

Lees meer »

Geen opdracht om te dopen.

Het dopen met natuurlijk water is uiterlijk vertoon,Dat was alleen bij Johannes de Doper gewoon.Dat wat Johannes de Doper deed was een symbolisch gebaar,Hij zei: Jezus doopt met de Heilige Geest, dat is zonneklaar.

Lees meer »

God zoeken

God zoeken, de mensen weten niet hoe dat moet.Zoals iedereen het doet, dat is juist niet goedHanden vouwen en de ogen dicht heeft geen enkele nut,Een “gebed” op deze wijze vindt de Allerhoogste totaal prut.

Lees meer »

Schepping Aarde

Ooit, lang geleden was er de schepping van de aarde,Wel eens aan gedacht, wat is daar nu van de waarde.Het binnenste van deze bol is zwavel en vuur,Het buitenste is gevormd van klei en steen tot een muur.

Lees meer »

Bijbelse waarheid?

Een On-Bijbels begrip, de waarheid van de bijbel,Deze simpele opmerking geeft ongetwijfeld heibel.Er wordt door bijbelruiters gezegd: Waar staat het!Nu wordt deze vraag ook gesteld, heeft u opgelet?

Lees meer »

Oorsprong bijbel

De bijbel is en blijft een waardevol geschrift.De verkoop van de bijbelboeken zit nog steeds in de lift.Toch is dat raar, want het kopen van dit boek kost geld.Het is niet voor niks, er wordt al snel 40 euro voor geteld.

Lees meer »

Bijbel gemanipuleerd

Manipulatie is een suggestie, want de bijbel is nooit goed geweest.De bijbel IS een manipulatie van de originele schrijvers hun geest.Het zijn de katholieken die hebben er van alles aan gedaan.Hiëronymus wilde het taalgebruik van de apostelen niet verstaan.

Lees meer »